natalieontour.reismee.nl

Rolstoel-basketbal

Eindelijk heb ik weer iets aan sport kunnen doen. Op de uitnodiging van Daniella om mee te gaan naar basketbal wilde ik niet afslaan. Helemaal omdat het rolsoel-basketbal is! Dat moest ik zien, en ik mocht meedoen! (zie filmpje op hyves. Het gaat niet om snelheid maar om het scoren...even geduld en dan..raak!) Het is een snelle sport. 1 voor 1 vielen de rolstoelen om, ondersteboven en op elkaar. Net als botsauto's. De training daarna zag er nog zwaarder uit met allerlei conditionele oefeningen. Die jongens hadden ook flinke armen. Hoogtepunt deze avond was het moment waarop de bal onder een lage oefenbank rolde. Ik sprong uit mijn stoel om onder de bank te kruipen. Je had die gezichten moeten zien toen ik naar de bank toe rende. Daniella kwam niet meer bij. Ook mijn Nike's hadden groot succes. ALs je een succesvolle handel wilt beginnen..stuur dan maar een paar zwart-suede met roze gympies naar Auckland. haha! Ook fijn was dat de moeder van Daniella heerlijke pasta had gemaakt (hier eten we nogal eentonig), de douche hoog genoeg was voor mij om ONDER te kunnen staan en dat we de volgende dag een heerlijk Hot-chocolate konden halen bij Starbucks. Voordat we aankwamen op de manege hebben we nog een heerlijk honing-ijsje gehaald en terug in Warkworth heb ik aan het einde van de dag nog een paarden-ritje gedaan in het heerlijke zonnetje. Het is hier nog altijd fantastisch!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie