natalieontour.reismee.nl

Afsluiting en nieuw begin

Gisteren was de cheque uitreiking van de Ven2-4Cancer 2009. Een geweldig bedrag van 124.788,64 euro is opgehaald! Dit is geweldig! Een mooie bijeenkomst nabij Gent waar nog eens duidelijk werd waar we alles voor gedaan hebben.

Ook werd het prachtige boek van Gert Jan, Loes en Julien eindelijk uitgebracht. Wouw, wat een mooie impressies van de dag op de Ventoux, de voorbereidingen en de motivaties van de verschillende deelnemers. kijk maar eens op http://ven24cancer.wordpress.com/ Hier is het boek voor 19,99 te bestellen. Geen geld voor zo'n prachtig boek en de GEHELE opbrengst komt ten goede van Kom op tegen Kanker.

De motivatie om te fietsen in 2010 is nu nog groter geworden en de acties om geld op te halen spectaculairder. Wat dacht je van een groot feest in de Monza, heerlijke sportmassage's en een avondje lachen in Amsterdam? Van al deze acties zal de gehele opbrengst weer naar stichting Alpe 'd HuZes gaan. Houd dus je mailbox in de gaten voor uitnodingen voor deze acties.

Wil je zelf ook een geldinzameling doen voor stichting Alpe d' HuZes? Laat het mij weten. Ik help je graag.

Dennis

ga je een feestje in de Monza geven ;-)