natalieontour.reismee.nl

ALpe d\'HuZes 2012

Lieve Mensen,

Wie geeft mij weer een duwtje de berg op?

Ook dit jaar heb ik weer meegedaan aan het indrukwekkende evenement Alpe d´HuZes voor de strijd tegen kanker. Samen met Julien, vrienden en familie en het team hebben we toen ontzettend hard gewerkt voor sponsorgeld en ruim €64.000 opgehaald voor het KWF .

Op donderdag 7 juni 2012 gaan we opnieuw de uitdaging aan om 6 maal de alpenreus Alpe d'Huez op één dag te beklimmen!

Dus hierbij committeer ik me weer aan een half jaar keihard trainen en afzien...! Training na training, tourtochten van 150 km op de fiets, de marathon van Rotterdamen binnen een half jaar klaarstomen voor minimaal 4 beklimmingen te voet (!!!) van de Alpe d'Huez op 1 dag. Jaja, dit jaar gaat de fiets slechts mee voor beklimming 5 en 6. De eerste beklimmingen gaan we op de hardloopschoentjes. Dat is meer dan 56 km berg-op!! lees: dat is meer dan een marathon berg-op... Loodzwaar wordt het. Maar het is het allemaal meer dan waard!

Sponsoring

Ik reken dan ook (weer!) op jullie steun om mij te sponsoren per beklimming van de Alpe d'Huez en daarmee deelnemer te worden van de strijd tegen kanker! Dat kan via de link: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/nataliesturkenboom/natalie-sturkenboom/donationpromise.aspx

Als team hebben we ook weer honderden flessen wijn ingekocht bij de Wijnbeurs. I.p.v. sponsoren per beklimming, of een sponsorbedrag over te maken via mijn actiepaginakun je dus ook sponsoren door een doosje heerlijke wijn af te nemen (6 of 12 flessen). Een mooie sponsorsdeal waarvande opbrengst gaat naar het KWF, maar waar je ook een wijntje aan overhoudt (kwalitatief goede wijn, ook leuk om weer iemand anders cadeau te doen!) Stuur een reply op deze mail als je een wijntje wilt bestellen, of bel me op 06-47996913. Neem dus een kijkje op mijn actiepagina http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/nataliesturkenboom/natalie-sturkenboomen geef me een duwtje in de rug naar 7 juni 2012!

Stichting Alpe d'HuZes

In de strijd tegen kanker ervaren patiënten en hun dierbaren een groot gevoel van onmacht. Ertegen vechten lijkt zinloos. Kanker is alom tegenwoordig. Stichting Alpe d'HuZes is opgericht om de onmacht die door kanker ontstaat om te zetten in kracht: kracht putten uit emotie. Hiermee zorgen we ervoor dat er zoveel onderzoek kan worden verricht om de kwaliteit van leven van zowel patiënt als de omgeving zo hoog mogelijk te houden.

Samenwerking met KWF
Alpe d'HuZes draagt al het geld van onze sponsoren voor (meer dan) 100% over aan KWF Kankerbestrijding. Het geld komt bij KWF in een apart fonds op naam en wordt volledig aan de doelstellingen van Alpe d'HuZes besteed. Medici en wetenschappers kunnen projectvoorstellen indienen met het verzoek deze te bekostigen uit het Alpe d'HuZes/KWF-fonds. Deze voorstellen worden eerst getoetst aan de missie 'Anderen faciliteren en inspireren om Goed, Gelukkig en Gezond te leven met kanker'. Projecten die hieraan voldoen worden vervolgens op wetenschappelijke kwaliteit beoordeeld door de speciaal ingestelde Alpe d'HuZes commissie van de Wetenschappelijke Raad (WR) van KWF Kankerbestrijding.

Thema's, Programma's en Projecten
De meeste projecten die ondersteund worden zijn geclusterd in de volgende 5 thema's en programma's.

• 1. Sneldiagnose
  • 2. A-CaRe (revalidatie van kankerpatiënten)
  • 3. Leven met Kanker
  • 4. Kanker en Voeding
  • 5. Bas Mulder Award (prijs voor jonge onderzoekers)

Daarnaast steunt Alpe d'HuZes een aantal belangrijke projecten die vallen onder de noemer 'Ontwikkelen en toepassen van nieuwe methoden van diagnose en (na)behandeling'. Hier lees je meer over deze projecten.

Leuk om jullie te zien opmijn actiepagina!

Groetjes, Natalie

Alpe d'HuZes volgen?